یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

نائب رئیس مجلس: وضعیت سپرده گذاران موسسه های مالی متخلف در دست پیگیری است

24 خرداد 1401
نائب رئیس مجلس: وضعیت سپرده گذاران موسسه های مالی متخلف در دست پیگیری است

 به گزارش بانک اول به نقل از ایرنا مسعود پزشکیان پنجشنبه شب در مورد تجمع عده ای از مردم مشهد در اعتراض به مسائل معیشتی و تخلفات موسسه های مالی غیرقانونی، افزود: این مسائل با تجمع حل نمی شود و باید از مسیر قانونی اقدام شود.
وی با بیان اینکه سپرده های کمتر از 2 میلیارد ریال سپرده گذاران این موسسه ها پرداخت شده است، اظهارکرد: پیگیر تسویه حساب سپرده گذاران با مبالغ بالا هستیم.
نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر اظهارکرد: هر چند مشکلات اقتصادی می تواند گاهی غیرقابل تحمل باشد اما برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم.
به گزارش ایرنا، جمعی از مردم مشهد در اعتراض به مسائل و مشکلات مالی و اعتباری پیش از ظهر پنجشنبه در میدان شهدای این شهر تجمع کردند.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پرداخت ۹۸٪ بدهی به سپرده گذاران کاسپین دروغ محض است . سپرده گذاران تا احقاق حقوق قانونی خود از پای نخواهند نشست و ساکت نخواهند شد. معلوم نیست چه دست هایی در کار است، چه افرادی ذینفع هستند و چه زد و بندهایی پشت پرده وجود دارد که رییس مجلس نمی گذارد پرونده موسسه کاسپین که با مجوز بانک مرکزی سپرده های مردم را جمع کرد و آن را به بهانه واهی (در غیر مجاز بودن موسسه در جذب سپرده) به یغما برده است، مطرح شود. چه کسی می داند چرا رییس مجلس بر خلاف قانون سئوال از رییس جمهور را مسکوت نگه داشته است ؟

شهرام كيان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

كدوم ساماندهى؟؟؟؟به عنوان نمونه من ٢٧٠ميليون ثمره ى ٢٥سال زحمت كشيمو فقط سه ماه گذاشتم توموسسه مجاز كاسپين حالا بعد از يكسال و چند ماه فقط ٤ميليون بهم تعلق گرفته و الباقيش سوخت شده اين يعنى تعيين تكليف؟؟؟من تا ريال آخر حقم رو ميخوام حتى اگه جونمم بره

محمد رضا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این نماینده محترم آیا پرسیده اند که موسسه کاسپین طلب سپرده گذاران فرشتگان را چگونه می دهد در سال 92 مبلغ 55 میلیون با سود 27% سپرده گذاری کردم و دو روز بعد از سپرده گذاری در قبال آن مبلغ 42 میلیون تومان وام گرفتم با سود 33 % تکرار می کنم 33% که نزدید به 40% است حالا می گویند از پولت تقریباً 20میلیون را می دهیم ؟؟؟؟؟چون سود سپرده ها از سال 94 صفر است ؟؟ ولی از طرفی سود 33% بابت وام در قبال سپرده را به قول معروف مثل مرد می گیرندکه می شود نزدید به 77 میلیون تومان به راستی چه کسی پاسخگوست می توانید صاحبان موسسه را که این اقدام را کرده اند اعدام کنید؟؟؟ یا اگر قرار است سود سپرده صفر شود پس مرد باشید و سود وام در قبال سپرده را هم صفر کنید !!!! هر چند که بعید اســـــــــــت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟