دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

۲ میلیون مشمول دیگر سهام عدالت شماره شبا دادند

24 خرداد 1401
۲ میلیون مشمول دیگر سهام عدالت شماره شبا دادند

به گزارش بانک اول به نقل از تسنیم بر اساس مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت، قرار است سود سال مالی 95 شرکتهای سرمایه پذیر طی دو یا سه مرحله به حساب مشمولان واریز شود.

به گزارش بانک اول بر این اساس نیز سود مرحله اول سهام عدالت در چند روز گذشته، به حساب مشمولانی واریز شده است که شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت وارد کرده و شماره شبای حساب بانکی آنها مورد تائید قرار گرفته است.

بر این اساس آن دسته از مشمولانی که تا کنون اقدام به درج شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت ننموده اند، لازم است برای دریافت سود سهام خود اقدام به درج شماره شبای خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir نمایند تا پس از راستی آزمایی از سوی بانکها، سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 95 شرکتهای سرمایه پذیر به حساب آنها واریز شود.

گفتنی است از زمان واریز مرحله نخست سود سهام عدالت به حساب مشمولان تا کنون بیش از 2 میلیون شماره شبای حساب بانکی توسط مشمولان سهام عدالت در سامانه این سهام درج شده است که پس از راستی آزمایی و تائید، سود سهام عدالت این مرحله در بازده زمانی مربوط به گروههای مشمولین به حساب آنها واریز خواهد شد

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
setare ...
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام، من قبل از شهريور باقيمانده سهام رو واريز كردماما در عين ناباوري، واريزي رو كه ديدم شوكه شدم،واريزي خواهر و برادرام بيشتر از واريزي من بود با وجودي كه اونها تسويه نكرده بودن ، نميدونم چرا من اشتباه كردم و باقيمانده رو واريز كردم، گفته بودن كسي ك باقيمانده رو واريز كنه سود بيشتري نصيبش ميشه، متاسفم ك انقد دروغ زياد شده، من ك ضرر كردم...

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات