دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

افت ۳۷.۳ درصدی ارزش سهام بانک ملت در روز بازگشایی

24 خرداد 1401
افت ۳۷.۳ درصدی ارزش سهام بانک ملت در روز بازگشایی

 به گزارش بانک اول حجم معاملات بورس در هفته ای که گذشت به 4 میلیارد و 343 میلیون سهم و ارزش آن به 6101 میلیارد ریال رسید که صنعت «خودرو و ساخت قطعات» با 50.3 درصد بیشترین حجم معاملات هفتگی را به خود اختصاص داد.
همچنین دو صنعت «سرمایه‌گذاری‌ها» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» به ترتیب با 10 و 8 درصد از حجم معاملات هفتگی در رده های بعدی قرار گرفتند.
شاخص کل (هم­وزن) بورس تهران نیز در این مدت 17 درصد، شاخص فرابورس ایران 3.9 درصد، قیمت سکه بهار آزادی 14.5 درصد، قیمت دلار (آزاد) 12.5 درصد و قیمت یورو (آزاد) 9.6 درصد افزایش را در هفته ای که گذشت به ثبت رساندند.
افزونبر این در در 7 روز منتهی به هشتم بهمن ماه جاری، قیمت انواع نفت با افزایش همراه بود و قیمت نفت وست‌تگزاس، برنت و اپک به ترتیب 1.4، 0.1 و 2.1 درصد رشد داشت و در میان قیمت فلزات اساسی هم مس با 2.2 درصد بیشترین و نیکل با منفی 1.5 درصد، کمترین بازدهی را داشتند.
بر اساس این گزارش؛ در 30 روز منتهی به ششم بهمن نیز صنعت «استخراج سایر معادن» با بازدهی مثبت 37.3 درصد در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت «محصولات کاغذی» هم با افت 14.9 درصدی بیشترین افت را تجربه کرد. در میان شرکتها نیز شرکت «کشت ‌و صنعت ‌پیاذر» با مثبت 79.9 درصد بیشترین افزایش و «بانک ملت» با منفی 37.3 درصد بیشترین کاهش را داشتند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها