یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

بانک ملی ایران خودپرداز ارزی پویا را در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راه‌اندازی کرد

24 خرداد 1401
بانک ملی ایران خودپرداز ارزی پویا را در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راه‌اندازی کرد

به گزارش  بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دستگاه خودپرداز ارزی پویا از محصولات دانش بنیان می‌باشد که ارز مورد نیاز مشتریان و مسافران را ضمن خواندن اطلاعات کامل گذرنامه در اختیار آنها قرار می‌دهد.

در مراسمی که به همین منظور با حضور پناهی عضو هیأت مدیره و خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، مرتضوی مدیرعامل شرکت پویا و جمعی از دیگر مسئولان بانک برگزار شد، عضو هیأت مدیره بر گسترش هر چه بیشتر سرویس دهی الکترونیکی به مشتریان در حوزه ارز تاکید کرد.

همچنین در این مراسم از تجهیزات نصب شده که خدمات دریافت عوارض خروج از کشور را به صورت مکانیزه و توسط دستگاه‌های Cashless به مسافران ارائه می‌دهند بازدید به عمل آمد.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: