ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

هشدار به صاحبان ارزهای خانگی

24 خرداد 1401
هشدار به صاحبان ارزهای خانگی

به گزارش بانک اول، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به وضعیت بازار ارز طی ماه های اخیر، گفت: نرخ ارز درگیر حباب جغرافیایی است که اکنون در کشور ما مشاهده می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نرخ ارز برای واقعی شدن باید به سمت ۸ هزار تومان حرکت کند، افزود: نرخ ارز بیش از این افزایش نخواهد یافت زیرا بازار کششی نداشته و نمی‌تواند این حجم از تلاطم را تحمل کند.

وی با تاکید بر اینکه علت مقاومت نرخ ارز برای نشکستن حباب آن سودجویی برخی از این تلاطم قیمتی است، تصریح کرد: مردم باید بدانند که نرخ ارز خواه ناخواه درگیر کاهش قیمت خواهد شد از این رو سرمایه گذاری در بازار ارز عایدی برای آن‌ها نخواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه پایان دادن به نگهداری ارز خانگی نرخ آن را به شدت کاهش خواهد داد، گفت: مردم باید بدانند که با واریز ارزهای خانگی به بازار جلوی ضرر بیشتر خود را خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی نرخ ارز نیازمند همکاری همه به صورت زنجیره وار است، افزود: تقویت ارزش پول ملی نیز در همین راستا شدنی است.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه ثبات نسبی ارز در ماه آینده نیز ادامه خواهد داشت، گفت: به طور حتم همکاری مردم برای پایان دادن به نگهداری ارز این روند ثبات قیمتی را با کاهش نرخ‌ها همراه خواهد کرد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات