یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

ارسال پیامک‌ حذف یارانه بزودی

24 خرداد 1401
ارسال پیامک‌ حذف یارانه بزودی

به نقل از تسنیم، اول بهمن ماه بود که احد رستمی، مدیرکل رفاه و تامین اجتماعی وزارت رفاه خبر از ارسال پیامک حذف یارانه تا 20 روز بعد را داد و گفت:پس از ارسال پیامک و بررسی مراحل حذف آغاز می شود.

مطابق اظهارات این مدیر کل، از همین روزها پیامک های ارسال حذف یارانه برای سرپرست خانوار ارسال و به احتمال زیاد از ماه آینده تعدادی از خانوارها از لیست دریافت یارانه حذف خواهند شد.

احدرستمی،مدیرکل رفاه و تامین اجتماعی وزارت رفاه با بیان اینکه برنامه ای داریم تا یارانه به نیازمندان پرداخت شود افزود: این وزارتخانه در نظر دارد تأمین اجتماعی چند لایه را برای آحاد جامعه در نظر بگیرد. در این زمینه یارانه خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی، خانوارهای دارای مستمری پایین و خانوارهایی که فرد شاغل در این خانواده ها وجود ندارد یا درآمد خانوار بسیار پایین است، افزایش پیدا می کند و تحت پوشش درمان رایگان قرار خواهند گرفت.

همچنین اعلام شد، آن دسته از سرپرستان خانواری که پیامک حذف یارانه را دریافت می کنند باید برای اعتراض خود به سامانه هدفندی یارانه ها مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند.

نتایج بررسی اعتراض آنها طی 45 روز از طریق تماس به اطلاع سرپرستان خانوار خواهد رسید. گروه‌هایی که پیامک حذف یارانه را دریافت می کنند، باید مستندات و مدارک لازم خود را برای اثبات نیازمندی خود برای دریافت یارانه را اعلام کنند. مستندات باید به گونه ای باشد که ثابت کند در آینده با توجه به دارایی‌ها و میزان درآمد آنها به یارانه نقدی نیاز دارند.

سایت  yaraneh10.ir سامانه هدفندی یارانه ها است که معترضان به حذف یارانه باید به مراجعه به این سامانه و ارائه مستندات درخواست بررسی مجدد درباره یارانه نقدی را مطرح کنند.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
اذر طاهری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من سرپرست خانوار هستم متاسفانه وضعیت مالی خوبی هم ندارم و مدت دوساله بدون دلیل یارانه ما قطع شده و هرجا مراجعه کردم از دفاتر اینترنی گرفته تا پلیس به علاوه ده و خود ساختمانچفرمانداری نتیجه نگرفتم چرا کسی پاسخگوی من و امثال من نیست

علیرضا مفتخر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وقتی که چند سال پیش برق و آب و گاز و حاملهای انرژی را چند برابر گران کردند به مردم گفتند یارانه حق شماست.حالا میگن که یارانتون قطع میشه و باید بیایید نیازمندیتون را ثابت کنید و به عبارتی التماس کنید بلکه فرجی شد.این یعنی ملت شریف ایران را احمق فرض کردن

محمد پیرزادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام.یارانه من و خانواده ام از مرداد ماه قطع شده و هیچ پیامکی هم دریافت نکرده ام.البته به دو دلیل خوشحال شدم اول اینکه پی بردم بازنشسته ها هم جزو ثروتمندانند! و دوم اینکه فرصتی است لایه بندی حمایتی که فرموده اند ,اجرا شود. (روزی شاید).