چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش بینی طلا آبشده ایران امروز ۱۸ آبان

24 خرداد 1401
پیش بینی طلا آبشده ایران امروز ۱۸ آبان

به گزارش بانک اول به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین حجم نقدینگی در کشور در بانک‌ها تبدیل به سپرده شده است و افراد تمایل دارند تا سود ثابتی را دریافت کنند که همین امر افزایش حجم نقدینگی را در پی داشته است که این افزایش نقدینگی میتواند مانند سیل به تخریب اقتصاد بپردازد. 
در حال حاضر تلاش ها در اقتصاد متمرکز بر رشد تشکیل سرمایه ثابت ناخالص داخلی و رونق تولید ملی و کاهش اتکا به بودجه نفت و ایمن سازی اقتصاد نسبت به نوسانات درآمدهای نفتی و تسریع روند اصلا نظام بانکی کشور می باشد. 
روز پنجشنبه قیمت طلا آب شده صعود داشت اما موفق به گذر از سطح ۱۷۶۰ نشده و پس از شکست خط ترند RSI شاهد نزول قدرتمندی در قیمت طلا بودیم. 
در پی تقویت ارز دلار شاهد کاهش قیمت در اونس جهانی طلا بودیم که این کاهش قیمت بر روی بازار طلا ایران نیز بی تاثیر نبوده و موجب ریزش طلا آب شده در بازار گردیده است. 
به نوشته سایت طلا، برای دوره های پیش رو نزول تا سطح ۱۷۳۳ در سطح ۶۱/۸ ٪ فیوناچی پیش بینی میشود و در صورت گذر از این سطح انتظار ادامه نزول تا سطح حمایت ۱۷۳۰ را خواهیم داشت. 
احتمال بازگشت صعودی از سطح ۱۷۳۳ و حرکت به سمت ۱۷۴۳ را خواهیم داشت.

مقاومت ۱: ۱۷۶۵

مقاومت ۲: ۱۷۵۲

مقاومت ۳: ۱۷۴۳

حمایت ۱: ۱۷۳۰

حمایت ۲: ۱۷۲۰

حمایت ۳: ۱۷۱۰

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: