یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

خودرو‌های دارای وکالتنامه چگونه کارت سوخت بگیرند؟

24 خرداد 1401
خودرو‌های دارای وکالتنامه چگونه کارت سوخت بگیرند؟

به گزارش بانک اول، با گذشت چندین روز از آغاز سهمیه بندی بنزین و الزام استفاده از کارت سوخت در هر بار سوختگیری، سوالات مختلفی در خصوص استفاده و دریافت کارت سوخت پرسیده شده است.

طبق آخرین آمار از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کمتر از ۲۵۰ هزار کارت سوخت در دست صدور باقی مانده است که به گفته امیر وکیل زاده مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی روزانه ۴۰ هزار کارت صادر می‌شود.

همچنین تعدادی بالغ بر ۷۰۰ هزار کارت سوخت در باجه‌های پستی باقی مانده است که به متقاضیان از طریق پیامک ابلاغ و تحویل داده خواهد شد.

پیروی سوال یکی از مخاطبان مبنی بر اینکه اگر فردی خودرو به نام خود نداشته اما خودروی فرد دیگری با مالکیت در اختیار وی قرار گرفته باشد چگونه می تواند نسبت به دریافت کارت سوخت اقدام کند؟
 
 
یک مقام مسئول در شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران  در پاسخ به این سوال، می گوید: برای اینکه افراد با وکالت نامه تام الاختیار جهت دریافت کارت سوخت خودرویی با نام غیر اقدام کنند، فقط در دفاتر خدمات مشترکان می‌توانند با وجود سند وکالت ثبت نام و نسبت به دریافت کارت سوخت اقدام کنند.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مستوره علیزاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام،خودروی بنده دوگانه کارخانه هست،ومسولین محترم برای دوگانه 30لیتر بنزین میدهد،من میخوام ازشون بپرسم اولان این موتورسیکلت نیست.دومن 30لیتر برای گرم کردن ماشین نمیرسه چه بسا بخوای بخاطر نیفتادن ماشین به روغن سوزی از بنزین استفاده کنی که این ماه فقط من دوروز درمیان با بنزین کار کردم که 40لیتر از این وآن تفاضای بنزین کردم،سهمیه بندی شده شده حداقل انصاف و هم مسولین محترم در نظر بگیرید که ماشین و با موتور سیکلت اشتباه نگیرید و خواهشن در این موضوع تدبیری بیندیشید،،،ممنون از شکیبایی شما عزیزان

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها