شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

ابلاغ رسمی توسط نوبخت/نحوه پرداخت پاداش بازنشستگی کارکنان دولت اعلام شد

24 خرداد 1401
ابلاغ رسمی توسط نوبخت/نحوه پرداخت پاداش بازنشستگی کارکنان دولت اعلام شد

به گزارش بانک اول، محمدباقر نوبخت در این بخشنامه اعلام کرد که این دستورالعمل برای کلیه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی قوای مجریه، مقننه و قضائیه، نیروهای مسلح، وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و مؤسسات دولتی نهادهای انقلاب اسلامی به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، مانده مرخصی و وجوه بازخریدی به منظور پرداخت به موقع مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹، ردیف‌های درآمدی ۲۱۰۲۱۸ با عنوان «درآمد حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی بابت بازخریدی و پاداش پایان خدمت» و ۲۱۰۲۲۱ با عنوان «منابع حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول و مازاد دستگاه‌های اجرایی» و متقابلاً ردیف‌های هزینه‌ای ۲۸- ۵۳۰۰۰۰ با عنوان «اعتبارات بازخرید کارکنان مازاد رسمی و غیررسمی و پاداش پایان خدمت بازنشستگان از محل فروش اموال مازاد» و ۵۷-۵۵۰۰۰ با عنوان «مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان» پیش‌بینی شده است.

 

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه در این بخشنامه آمده است که از هم اکنون تدابیر لازم برای فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد و تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده اتخاذ شود تا در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آن دستگاه تأخیر یا وقفه‌ای ایجاد نشود. مبلغ واریزی به هر یک از ردیف‌های درآمدی ذی‌ربط عیناً به آن دستگاه ابلاغ، تخصیص و پرداخت خواهد شد.

 

همچنین بر اساس این بخشنامه، هیچ‌گونه منابع اعتباری دیگری برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ پیش‌بینی نشده است؛ لذا مسئولیت هر گونه تعلل و تأخیر در این خصوص و پاسخ‌گویی به ذی‌نفعان و مراجع نظارتی ذی‌صلاح، بر عهده آن دستگاه خواهد بود./ایسنا

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها