جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام یک میلیونی

24 خرداد 1401
آخرین مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام یک میلیونی

به گزارش بانک اول حسین میرزایی در مورد آخرین خبرها از وام یک میلیون تومانی یارانه‌بگیران که برای دوران کرونا پرداخت می‌شود، گفت: برای دریافت این وام تا 10 خردادماه فرصت است و متقاضیان یارانه بگیر می‌توانند با سیم‌کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره 6369 ارسال کنند.

وی افزود: یک موعد از پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر باقی مانده است که در 22 خرداد 99 این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان متقاضی واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: تاکنون 20 میلیون و 184 هزار و 368 سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی یارانه‌ای گرفته‌اند و بقیه مانده‌اند که البته یکسری از این افراد تمایلی به دریافت وام ندارند و برخی نیز تقاضای خود را با ارسال کد ملی به سرشماره یاد شده اعلام کردند.

وی گفت: برخی نیز کد ملی خود را اشتباه وارد کرده یا با سیم‌کارت دیگری فرستاده‌اند که اینها قبول نیست و برخی نیز در پیامک خود نوشته‌اند من متقاضی وام هستم که بارها اعلام کردیم فقط 10 رقم شماره ملی سرپرست یارانه‌بگیر را با سیم‌کارتی که به نام او باشد به سرشماره 6369 ارسال کنند.

میرزایی تأکید کرد: باقی مانده وام یک میلیونی یارانه‌ای در 22 خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
امیر اسمعیلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آقایان مسعول من بیکار شدم و بیمه هم نیستم و سرپریت خانواده هستم واقعا موندم تو نان زن وبچم بعد منو حذف کردید ؟ یه شخص بیکار که نهوبیمه داره نه شغل و مستاجر هم هست یارانه تعلق نمیگیره ولی شب واریز همون یارانه کناره عابر بانکهارو نگاه کنید طرف با ماشین خارجی میاد یارانه رو دریافت میکنه میره تورو بخدا حق منو زن و بچم خوردن نداره به کی پناه ببرم من اخه 😭

محمد عموری نیا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام من سربازهستم ونتونستم پیام بدم برای وام یک میلیونی ایا بازهم مهلت هست ک من یارانمو درست کنم ک شاملم بشه؟

محمد عموری نیا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام من سربازهستم ونتونستم پیام بدم برای وام یک میلیونی ایا بازهم مهلت هست ک من یارانمو درست کنم ک شاملم بشه؟

ایران شاطرلو
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خسته نباشید هنوز یارانه و وام دریافت نکردم ولی پیام ارسال شده با کد ملی به اشتباه حذف کرده بودم خیلی پیام دادم ولی هنوز خبری نیومده بخدا خیلی نیاز دارم ممنون میشم رسیدگی بشه فرزند بیمار دارم بستری می‌باشد ماهیانه باید یک میلیون تومان واریز کنم در اندیشه پاکبان مستاجرم خودسرپرستم چیه فرزند دیگرم دارو هاشمی گرونه لطفاً بررسی فرمایید باتشکر

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها