پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

با این 15 غذا قلب شما برای همیشه خواهد تپید

24 خرداد 1401
با این 15 غذا قلب شما برای همیشه خواهد تپید

به گزارش بانک اول بیماری های قلبی دلیل یک سوم مرگ در سرتاسر جهان می باشد. رژیم غذایی افراد نقش بسیار عمده ای در سلامت قلب دارد و یک رژیم غذایی سالم می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را از بین ببرد.
غذا ها می توانند در وضعیت فشار خون، کلسترول، تری گیلیسیرید و التهاب در بردن تاثیر بگذارند و آن را بالا تر و یا پایین تر ببرند. این موارد از جمله تاثیر گذار ترین چیز ها بر روی بیماری های قلبی می باشد.
در ادامه ما به شما 15 غذای فوق العاده سالم و مناسب برای قلب را معرفی خواهیم کرد که با خوردن آن ها می توانید قلبتان را سالم تر از همیشه نگه دارید و از خطر ابتلا به بیماری های مختلف قلبی در امان بمانید.

 


1. سبزیجات پهن برگ مانند اسفناج و کلم
2. غلات کامل مانند جو دوسر و برنج قهوه ای
3. توت ها(توت، تمشک، بلوبری، توت فرنگی و...)
4. آووکادو
5. روغن ماهی و ماهی های چرب مانند سالمون
6. گردو
7. انواع لوبیا مانند لوبیا قرمز
8. شکلات تلخ
9. گوجه
10. بادام
11. دانه ها
12. سیر
13. روغن زیتون
14. ادمامه (دانه سویای تازه در غلاف سبز رنگ، شبیه به باقلا)
15. چای سبز

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها