شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده خودرو در فصل تابستان

24 خرداد 1401
پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده خودرو در فصل تابستان

به گزارش بانک اول فرشاد مقیمی روز چهارشنبه اظهار داشت: پیش ثبت نام جدید برای تابستان داریم و زمان آن به محض اینکه در کمیته خودرو مصوب شود اعلام عمومی خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده که ایران‌خودرو برای تابستان مشارکت در تولید، پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده داشته باشد که زمان آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.

مقیمی اضافه کرد: هنوز تعداد خودروها برای پیش فروش مشخص نیست و باید در کمیته خودرو تصمیم گیری می شود اما بر اساس ظرفیت و میزان تولید، بیش از تعداد پیش فروش قبلی است.

۵ هزار خودرو تحویل داده شده است

وی در خصوص تحویل فروش فوق العاده ۱۵ هزار دستگاه خودرو، اظهار داشت: خودروها قطعا در زمان ۳ ماهه تعیین شده تحویل داده می شود همچنان که تا به امروز حدود ۵ هزار خودرو از ۱۵ هزار خودرو تحویل داده شده است.

مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به اینکه چند درصد قطعات خودروهای این شرکت داخلی و وارداتی است، گفت: در هر خودرو، میزان وارداتی و داخلی بودن قطعات متفاوت است. اما به طور کلی هر محصول، وابستگی کمی به خارج کشور دارد اما وابستگی به اندازه ای نیست که تولید ما را دچار مشکل کند./ایرنا

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها