جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر مهم علی ربیعی درباره قیمت بنزین و گازوئیل

24 خرداد 1401
خبر مهم علی ربیعی درباره قیمت بنزین و گازوئیل

به گزارش بانک اول، علی ربیعی، روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت درباره مصوبات هیات دولت گفت: مدت‌ها بود که جایگاه‌داران درخواست داشتند دریافتی آنها افزایش پیدا کند و از دستمزد خود ناراضی بودند؛ بیش از یکسال انجمن صنفی جایگاه‌داران این مطالبه را داشت.

سخنگوی دولت افزود: در جلسه امروز دولت تصویب شد که از ابتدای سال ۹۹ حق‌العمل فروش هر لیتر بنزین را ۱۲۵۰ ریال و همچنین نفت گاز را ۷۰۰ ریال تعیین کند این افزایش در درآمد جایگاه‌داران تاثیر خواهد داشت.

وی بیان کرد: نحوه تامین حق العمل سوخت در جایگاه‌ها از محل منابع دولتی است که به هیچ وجه تاثیری بر قیمت بنزین و گازوییل نخواهد داشت و افزایش قیمت به مصرف کننده سوخت تحمیل ‌نمی‌شود و از منابع دولتی و سازمان برنامه و هدفمندی تامین می‌شود.

ربیعی افزود: در جلسه امروز دولت همچنین یک درخواست دیرین از عشایر کشور در استان اردبیل و منطقه دشت مغان بررسی و تصویب شد. این موضوع چند سال محل منازعه بود و آنها نگران بودند.

سخنگوی دولت اظهار داشت:  افرادی به صورت عرفی در زمین‌های منطقه دشت مغان کار می‌کردند و زمین‌های آن منطقه، مشمول خصوصی سازی شده بود و نگرانی‌هایی داشتند این موضوع در کمیسیون‌های تخصصی و حقوقی دولت بررسی و نهایی شد.

ربیعی گفت: دولت تصمیم گرفت که ۴هزار و ۲۶۲ هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان را از املاک شرکت تفکیک کند و به وزارت جهاد کشاورزی منتقل می‌شود و از این طریق این اراضی به عشایر و بهره برداران عرفی منطقه با همکاری استانداری اردبیل واگذار می‌شود.

وی درباره گاز رایگان گفت: این بحث مطرح شده است اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده ایم./ایرنا

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها