پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

اگر می خواهید هیچگاه بیمار نشوید این 9 کار را انجام دهید

24 خرداد 1401
اگر می خواهید هیچگاه بیمار نشوید این 9 کار را انجام دهید

به گزارش بانک اول بدن انسان بسیار پیچیده بوده و دفاع کردن از آن بر عهده تمامی ارگان های بدن به خصوص سیستم ایمنی می باشد. شما لازم است بدن خود را در شرایط مناسب قرار دهید تا بهترین دفاع را در برابر عوامل خارجی بیماری زا انجام دهید.

سیستم ایمنی شما به صورت روزانه با میزان بسیار زیادی از میکروب ها و باکتری ها مبارزه کرده بدون اینکه شما بیمار شوید. اما گاهی اوقات این عوامل بیماری زا باعث مریض شدن شما می شوند و دلیل این امر قدرت بیشتر میکروب ها نسبت به سیستم دفاع شما می باشد.

حال اگر اگر می خواهید هیچگاه بیمار نشوید این 9 کار را انجام دهید تا سیستم ایمنی بدنتان تقویت شود. در ادامه این 9 نکته را به شما خواهیم گفت.

1. به اندازه کافی بخوابید.

2. غذا های کامل گیاهی بیشتری مصرف کنید.

3. چربی های سالم بیشتری مصرف کنید.

4. غذا های حاوی انواع پروبیوتیک ها مصرف کنید. مانند کفیر

5. قند کمتری مصرف کنید.

6. ورزش کنید.

7. به اندازه کافی آب بنوشید.

8. میزان استرس خود را کنترل کنید.

9. با متخصص تغذیه صحبت کرده و با مکمل ها کمبود های بدن خود را جبران کنید.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها