ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین قیمت انواع ارز و طلا در بازار (۹۹/۱۰/۱۰)

24 خرداد 1401
آخرین قیمت انواع ارز و طلا در بازار (۹۹/۱۰/۱۰)

به گزارش بانک اول هر اونس طلا، امروز به ۱،۸۷۸ (یک هزار و هشتصد و هفتاد و هشت ) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۰۸ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۱۴ درصدی، از ۱،۱۴۳،۲۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و سه هزار و دویست ) تومان به ۱،۱۴۴،۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و چهار هزار و نهصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۳۴ درصدی، از ۴،۹۵۱،۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و پنجاه و یک هزار) تومان به ۴،۹۶۸،۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و شصت و هشت هزار) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵،۷۶۰ (بیست و پنج هزار و هفتصد و شصت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۱۱ درصدی داشته است.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۰۲ درصدی، از ۲۵،۳۳۶ (بیست و پنج هزار و سیصد و سی و شش ) تومان به ۲۵،۳۴۲ (بیست و پنج هزار و سیصد و چهل و دو ) تومان رسید.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۱،۵۹۸ (سی و یک هزار و پانصد و نود و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۱۹ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوندامروز با افزایش ۰.۱۹ درصدی، از ۳۴،۷۵۳ (سی و چهار هزار و هفتصد و پنجاه و سه ) تومان به ۳۴،۸۲۱ (سی و چهار هزار و هشتصد و بیست و یک ) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

همچنین درهم امارات (حواله) با کاهش ۰.۶۸ درصدی نسبت به روز قبل، ۷،۱۰۲ (هفت هزار و یکصد و دو ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه امروز با افزایش ۰.۲۸ درصدی، از ۳،۴۹۰ (سه هزار و چهارصد و نود ) تومان به ۳،۵۰۰ (سه هزار و پانصد ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا امروز

در بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل، با ۳۹ تومان افزایش، ۲۰،۱۲۱ (بیست هزار و یکصد و بیست و یک ) تومان نرخ‌گذاری شد.

آخرین نرخ دلار استرالیا

دلار استرالیا در بازار داخلی هم ۲۰،۰۰۰ (بیست هزار) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۱۱،۷۵۰،۰۰۰ (یازده میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با کاهش ۰.۳۳ درصدی، از ۶،۲۲۰،۰۰۰ (شش میلیون و دویست و بیست هزار) تومان به ۶،۲۰۰،۰۰۰ (شش میلیون و دویست هزار) تومان رسید.

قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه امروز بدون تغییر نسبت به روز پیش ۴،۱۵۰،۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان ارزش‌گذاری شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۲،۳۵۰،۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: