شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

واریز نوبت دوم یارانه معیشتی کرونا تا یک هفته آینده

24 خرداد 1401
واریز نوبت دوم یارانه معیشتی کرونا تا یک هفته آینده

به گزارش بانک اول طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا دولت موظف است چهار نوبت یارانه معیشتی کرونا را تا پایان سال واریز کند که اولین نوبت آن را در روز ۲۸ آذر ماه پرداخت کرد و باید در ماه‌های دی، بهمن و اسفند نیز تکرار شود.

طبق برنامه واریزی سازمان هدفمندسازی یارانه، در روز ۱۰ هر ماه یارانه معیشتی بنزین و در روز ۲۰ هر ماه یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی واریز می‌شود. از آنجایی که مرحله اول این یارانه در روز ۲۸ آذر ماه پرداخت شد احتمالا دومین مرحله آن نیز که مربوط به یارانه دی ماه است در هفته آینده انجام شود.

در نوبت اول واریز یارانه کرونا ۳۴ میلیون نفر یارانه دریافت کردند که ۸٫۹ میلیون نفر از آنها جزو افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، مبلغ یارانه برای این افراد ۱۲۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر است. ۲۵ میلیون نفر دیگر از افراد کم‌درآمد مبلغ ۱۰۰ هزار تومان دریافت کردند.

اگر چه واریز دومین نوبت از این یارانه نزدیک است اما همچنان متقاضیان بسیاری منتظر هستند که به درخواست اعتراضی آنها به عدم واریز یارانه کرونا توجه شود. این افراد امید دارند که دولت لیست مشمولان را بررسی کند، چرا که مدعی هستند شرایط دریافت یارانه را داشته‌اند اما برایشان واریز نشده است.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سعید طالبی طادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من بیمه ازاد را با بدبختی میریزم درست کارت خان دارم تراکنش بانکی من فقط صرف جنس وبدهی مغازه ام میشود من به این پول نیاز دارم چون وام را هم بریم پرداخت نکردند با تشکر