شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

200 میلیارد دلار از ارزش بازار ارزهای مجازی در 24 ساعت گذشته به باد رفت

24 خرداد 1401
200 میلیارد دلار از ارزش بازار ارزهای مجازی در 24 ساعت گذشته به باد رفت

به گزارش بانک اول به نقل از راشا تودی، سقوط قیمت بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی باعث شد تا حدود 200 میلیارد دلار از ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی به باد برود.

کارشناسان می‌گویند: دلیل امروز سقوط بازار اقدام برخی سرمایه‌گذاران برای شناسایی سود بوده است. در حالی که دیروز ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی 1.1 تریلیون دلار بود، اما به گزارش کوین مارکت کپ این رقم امروز به 932.1 میلیارد دلار کاهش یافته است.

در 24 ساعت گذشته قیمت بیت کوین 17 درصد ریخت و به 34 هزار و 654 دلار رسید. اتریوم هم به عنوان دومین ارز دیجیتال در بازار جهانی از نظر ارزش بازار بیش از 20 درصد سقوط قیمت را تجربه کرد و به 1702 دلار به ازای هر توکن رسید.

کارشناسان می‌گویند:‌ این حجم تشکیل صف فروش ارزهای مجازی پس از رشد سنگین قیمت آنها می‌تواند نشانه‌ای از شناسایی سود از سوی سرمایه‌گذاران باشد. هفته گذشته قیمت بیت کوین به نزدیک 42 هزار دلار افزایش یافت و رکورد جدیدی را به ثبت رساند. علی‌رغم سقوط 17 درصدی در 24 ساعت گذشته، اما قیمت بیت کوین نسبت به 12 ماه پیش 340 درصد رشد کرده است.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: