شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

مراکز غیرمجاز استخراج بیتکوین را لو بدهید از شرکت توانیر پاداش بگیرید!

24 خرداد 1401
مراکز غیرمجاز استخراج بیتکوین را لو بدهید از شرکت توانیر پاداش بگیرید!

به گزارش بانک اول مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در راستای مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی با استخراج کنندگان رمز ارز مجاز مذاکره کرده ایم تا در این زمان فعالیت خود را متوقف کنند و در این راستا فعالیت استخراج کنندگان رمز ارز چینی هم متوقف شده است.

متولی زاده با بیان اینکه یک تعداد از این مراکز که کوچک نیز هستند به صورت غیرمجاز فعالیت می کنند، اظهار کرد: از مردم درخواست کرده ایم تا اگر اطلاعاتی دارند اعلام کنند و در ازای آن از شرکت توانیر پاداش بگیرند. در این ایام میزان برخوردها را تشدید کردیم و در این روزها تعداد بیشتری شناسایی شدند.

وی در پاسخ به سوال که میزان استخراج کنندگان رمز ارز مجاز چه میزان است، گفت: حداکثر در حد ۲۰۰ مگاوات است که در مسئله خاموشی تأثیر چندانی ندارند اما با این وجود برای مقابله با آن ها برنامه هایی را در نظر گرفته ایم.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر مصرف برق کشور ۲۰ هزار مگاوات از تابستان کمتر است تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های نصب شده شبکه برق حدود ۵۰ درصد از ظرفیت شبکه عملا استفاده نمی شود. بنابراین باید گفت از نظر شبکه و تأسیسات هیچ محدودیتی وجود ندارد. مسئله این است که نیروگاه ها برای تولید برق نیاز به سوخت دارند که اولویت ما گاز طبیعی است و بعد از آن سوخت مایع است.

متولی زاده افزود: علیرغم اینکه حجم تولید گاز در کشور بسیار بالاست و ایران در رتبه های بالایی قرار دارد اما با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد گاز تولیدی کشور در بخش خانگی و تجاری مصرف می شود سهم سوخت تحویلی به نیروگاه ها کاهش یافته و الزاما باید در برخی از نیروگاه ها از سوخت مایع استفاده کنیم.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات