شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات خدمات درمانی رایگان دندانپزشکی تامین اجتماعی

24 خرداد 1401
 جزئیات خدمات درمانی رایگان دندانپزشکی تامین اجتماعی

به گزارش بانک اول، دکتر صادقی امروز (سه‌شنبه ۷ بهمن ۹۹) در ارتباط تصویری با برنامه پیگیری شبکه خبر با بیان اینکه هر خدمتی که قرار است سازمان‌های بیمه پوشش دهند، باید مصوبه شورای عالی بیمه را داشته باشند، افزود: در حال حاضر ۱۷ خدمت در حوزه دندانپزشکی، مصوبه شورایعالی بیمه را دارند و ما خود را مقید می‌دانیم که همه آن خدمات در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی به صورت کاملا رایگان برای بیمه شدگان انجام شود.

معاون مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود: این خدمات در ۴ دسته از جمله مشاوره، پیشگیری، کشیدن و پر کردن دندان است که کاملا تعریف شده است.

دکتر صادقی گفت: عصب کشی جزء خدمات مصوبات شورای عالی بیمه نیست و به همین دلیل به صورت رایگان انجام نمی‌شود.

معاون مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: شورای عالی بیمه در راس کشور تصمیم گیرنده خدمات دندانپزشکی و سایر خدمات است و سازمان تامین اجتماعی کاملا به این موضوع مقید است.

دکتر صادقی گفت: در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی خدمات روت کانال و عصب کشی هنوز شامل مصوبات شورای عالی نشده است.

اخبار مرتبط
سازمان تأمین اجتماعی یکی از سازمان‌هایی است که افرادی را که در حین کار دچار آسیب شده‌اند تحت پوشش خود قرار می‌دهد. لازم است گفته شود در صورتی که فردی که دارای بیمه تأمین اجتماعی است در حین کار دچار آسیب و شکستگی یا نقص عضو شود، می‌تواند از بیمه تأمین اجتماعی به صورت ماهیانه مستمری دریافت کند
مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سایت roostaa.ir ثبت‌نام کنند. مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سایت roostaa.ir ثبت‌نام کنند.
رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.
بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها