یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی بورس فردا ۱۴ بهمن ۹۹ | بورس چرا رشد نمی‌کند؟

24 خرداد 1401
پیش‌بینی بورس فردا ۱۴ بهمن ۹۹ | بورس چرا رشد نمی‌کند؟

به گزارش بانک اول بازار سهام روندی نوسانی دارد و امروز در ادامه این روند شاخص کل حدود ۱/۴ درصد افت کرد. این در حالی است که بسیاری از پیش‌بینی‌ها بیانگر رشد شاخص در رورهای آتی بود. حال سوال مهم این است که بورس چرا رشد نمی‌کند؟

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: به نظر می‌رسد معاملات فردا با فشار عرضه شروع شود و باید امیدوار باشیم در ادامه معاملات پول به بورس تزریق شود و فشار فروش جذب شود.

این کارشناس در ادامه گفت: بی‌اعتمادی در بازار سرمایه به شدت زیاد است و باید امیدوار باشیم اعتماد به بازار سهام بازگردد.

به گفته این کارشناس به نظر می‌رسد ظرفیت ریزش بورس پر شده است و بازار تمایل چندانی برای ریزش ندارد. از طرف دیگر بازار برای رشد به پول نیاز دارد که باید این پول به بازار سرمایه وارد شود و تا زمانی که پول به بورس وارد نشود روند صعودی بورس چندان قدرت ندارد.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: