شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

چرا عیدی بازنشستگان واریز نشد؟

24 خرداد 1401
چرا عیدی بازنشستگان واریز نشد؟

به گزارش بانک اول، اگر چه خبرهای اولیه حاکی از این بود که عیدی بازنشستگان از امروز واریز می‌شود اما مخاطبان می‌گویند که امروز دریافتی نداشته‌اند.

در این خصوص علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان تهران به تجارت‌نیوز می‌گوید: پرداخت عیدی بازنشستگان به ابلاغ دولت مشروط شده است. یعنی دولت باید میزان عیدی را ابلاغ کند که چقدر عیدی باید پرداخت شود. اگر الان ابلاغ شود مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول داده که تا پایان بهمن پرداخت می‌شود.

به گفته او، در سال گذشته عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی همانند عیدی کارمندان پرداخت شد. به احتمال زیاد امسال نیز همان مبلغی که برای عیدی کارمندان در نظر گرفته شده به بازنشستگان نیز داده شود.

دهقان کیا از سخت شدن شرایط می‌گوید که با زیر سوال رفتن کلیات بودجه عمل به تصمیمات نیز دشوار شده است، چرا که ما برای عمل به وعده‌هایی که داده‌ایم باید دوباره با دولت مذاکره کنیم تا بخشی از مطالبات ما را وصول کند.

طبق پیش‌بینی دولت در لایحه بودجه، مبلغ عیدی امسال کارمندان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است اما براساس میزان افزایش حقوق، عیدی ۱٫۵ میلیون تومانی برای کارمندان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
فرخ طالبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام عیدی وهمسرم که هر دو بازنشسته هستیم واریز نشده از کجا باید پیگیری کنیم

مهدی اعتمادیفر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام عیدی برای اینجانب پرداخت شده نه ان وعده ای که داده بودند فقط یک میلیون تومان به حساب واریز کردن طبق وعده های دروغ

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها