شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

بانک کارآفرین استخدام می کند

24 خرداد 1401
بانک کارآفرین استخدام می کند

 به گزارش بانک اول بانک کارآفرین در راستای تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود برای تصدی سمت “رییس شعبه” در مراکز استان‌های کشور، از همکاران بازنشسته سیستم بانکی با شرایط ذیل دعوت به همکاری می‌کند.

– بومی، دارای سابقه سکونت و کار و آشنایی کامل با ویژگی‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی مرکز استان
– سابقه ریاست شعبه با درجات بالا در شهرهای ذکر شده
– برخورداری از سلامت کامل جسمانی
– تاریخ بازنشستگی از نیمه دوم سال ۹۵ به بعد

علاقمندان واجد شرایط می‌توانند مشخصات، سوابق کاری مفید و شماره تماس خود را از طریق فکس به شماره‌های ۲۶۲۱۴۹۸۶(۰۲۱) و یا ۲۶۲۱۵۰۰۰ (۰۲۱) (داخلی ۳۰۰۰) ارسال کنند.

 

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
نادر گلپور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام و احترام من بازنشسته و مدیر بانک شعبه درجه یک بودم چرا میدان را به جوان ها نمی‌دهید تجربه تلخ پرونده کاسپین را بررسی کنید .ما بازنشسته ها باید به امورات دیگری بپردازیم نه مدیریت شعبه های بانک کارآفرین آنقدر خطا و اشتباه نکنید لطفاً رییس شعبه باید پرتلاش جوان و ساعی و خلاق باشد ما دیگر فسیل شدیم .

ایمان ع
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آخه چرا انقدر گیر دادین به این بازنشسته ها!!!!بابا تمام سیستم بانکی رو گرفتن.شده واسشون بنگاه معاملاتی .یچند صباحی هستن جیباشونو پره پول میکنن میرن.فکر میکنید مثل بچهای کادری این بازنشسته ها دل میسوزنن!!!!

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات