یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

استارتاپ سنگاپوری بیت کوین را به واسطه‌ی ویزا به دنیای واقعی می‌آورد

24 خرداد 1401
استارتاپ سنگاپوری بیت کوین را به واسطه‌ی ویزا به دنیای واقعی می‌آورد

به گزارش بانک اول یکی از چالش‌های دامن‌گیر بیت کوین و دیگر ارزهای رمزگذاری شده این است که چگونه باید آنها را در دنیای واقعی به کار گرفت. یک استارتاپ سنگاپوری جواب این سؤال را در کارت‌های اعتباری ویزا می‌داند.

 

TenX می‌خواهد کارتهای اعتباری خودش را به یک تبدیل کننده‌ی آنی ارزهای دیجیتال به ارزهای  مورد استفاده‌ی روزمره تبدیل کند: دلار، یورو و ین که بخش اعظمی از تجارت روزمره در سطح جهانی را شامل می‌شوند. این شرکت توضیح داد که از هر تراکنش ۲ درصد کارمزد دریافت می‌کند و تابحال سفارشاتی از بیش از ۱۰۰۰۰ کارت اعتباری دریافت کرده است. سقف تراکنش‌ها برای هر کاربر ۲۰۰۰ دلار در سال تعیین شده است اما کاربران با تایید هویت کاربری خود می‌توانند این سقف را افزایش دهند.

 

راهکار TenXبرای سهل الوصول کردن خرج کردن ارزهای دیجیتال در حالی رخ می‌دهد که جامعه‌ی ارزهای رمزگذاری شده روزهای به شدت هیجیانی و پرنوسانی را از سر می‌گذراند. بیت کوین که یکی از محبوب‌ترین این ارزها به شمار می‌آید بعد از زدن رکورد قیمتی در ماه ژوئن به دلیل شایعاتی مبنی بر تقسیم قیمتی ارز به دو نیم، دچار نزول قیمتی شد تا بتواند بعد از کمرنگ شدن ترس‌ها خودش را دوباره بازسازی کند. این شرکت اپلیکیشنی ساخته است که به عنوان یک کیف پول دیجیتال متصل به ویزا کارت عمل می‌کند و به هنگام پرداخت صورتحساب در هر کافه یا رستورانی دریافت کننده ارز رایج خودش را برداشت می‌کند و حساب بیت کوین پرداخت کننده بدهکار می‌شود.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: