دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

وام فوری 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران را چگونه دریافت کنیم؟

24 خرداد 1401
وام فوری 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران را چگونه دریافت کنیم؟

به گزارش بانک اول معمولا یکی از دغدغه‌های اصلی وام گیرندگان، زمان واریز مبلغ مورد نظر به حساب و استفاده از آن است. در صورتی که مبلغ وام با یک وقفه زمانی طولانی برای متقاضیان واجد شرایط واریز شود، نه تنها مشکل چندانی از فرد برطرف نمی‌شود، بلکه وی را متحمل اقساط سنگین هم می‌کند. بنابراین بسیاری از متقاضیان وام علاقه دارند تا مبلغ تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حسابشان واریز شود. بانک قرض الحسنه مهر ایران شرایطی را فراهم کرده که افراد در کم‌ترین زمان ممکن مبلغ وام را دریافت کرده و از آن بهره ببرند. در ادامه شرایط مورد نیاز برای استفاده از این نوع تسهیلات بیان می‌شود؛

طرح حمایت فرد حقیقی چیست؟

بانک قرض الحسنه مهر ایران طرح با عنوان «طرح حمایتی فرد حقیقی» برای آن دسته از مشتریان خود فراهم کرده که مایل هستند تا در زودترین زمان ممکن از تسهیلات قرض الحسنه این مجموعه استفاده کنند. متقاضیان وام در حالت عادی برای استفاده از تسهیلات قرض الحسنه این بانک، باید حداقل میانگین کارکرد 3 ماهه حساب را داشته باشند. این طرح، با توجه به ایجاد صندوق اجتماعی برای هر شعبه بانک مهر ایران، مناسب افرادی است که فرصت ایجاد میانگین را ندارند و با افزایش موجودی در دسترسشان تمام یا بخشی از مشکلات آن‌ها مرتفع می‌شود.

 

بر اساس اعلام بانک مهر ایران، در این طرح متقاضی با تودیع معادل درصدی ازنرخ  تسهیلات موردنیاز به صندوق اجتماعی شعبه به انتخاب خود، 40 درصد، 50 درصد یا 55 درصد، از هم افزایی همزمان بانک متناسب با مبلغ تودیعی ایشان در صندوق ذکر شده تا 60 درصد یا 50 درصد یا 45 درصد برخوردار می‌شود. متعاقبا متقاضی بعد از سپری شدن مدت انتظار تعیین شده برای تسهیلات و تکمیل پرونده خود، از مزایای این طرح تا سقف 100 میلیون تومان استفاده می‌کند.

شرایط لازم برای استفاده از طرح حمایت فرد حقیقی

طبق اعلام بانک داشتن این شرایط برای شرکت در طرح ضروری است. اول، اینکه مشارکت فرد وام گیرنده در صندوق اجتماعی شعبه متناسب با تودیع مبلغ به میزان معادل درصدی از مبلغ تسهیلات مدنظر حسب انتخاب وی است. دوم، مدت بازپرداخت جهت دریافت تسهیلات، حداکثر تا 36 ماه امکان دارد. سوم، سقف تسهیلات فردی قابل اعطا در طرح حداکثر 100 میلیون تومان است. چهارم، آزادسازی مبلغ تودیعی مشتری پس از انقضا و تسویه تسهیلات انجام می‌‌شود.

پنجم، نرخ کارمزد تسهیلات طرح حمایتی فرد حقیقی از محل وجوه صندوق اجتماعی شعبه 2 درصد سالیانه و از محل بانک 4 درصد در سال است. ششم، قابلیت دریافت تسهیلات مجددبعداز تسویه تسهیلات دریافتی، در صورت عدم برداشت مبلغ تودیعی با حمایت 50 درصد بانک و بدون طی مدت انتظار مجدد امکان دارد. هفتم، شرکت در این طرح حمایتی برای کلیه متقاضیان با رعایت سقف فردی قابل انجام است.

افراد متقاضی دارای حساب قرض الحسنه پس انداز در بانک مهر ایران، این امکان را دارند تا با مراجعه به شعب این مجموعه و تکمیل فرم‌های طرح از مزایای آن بهره مند شوند.

اخبار مرتبط
برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط دریافت وام فوری به سراغ سایت دیگری رفتم. اطلاعات ویژه‌ای در شرح شرایط نیامده بود و بیشتر شکل و شمایل تبلیغاتی داشت. برای مثال درباره نرخ بهره نوشته شده که این نرخ بسته به موسسه مالی، مبلغ وام و شرایط بازپرداخت متفاوت است. ضمن اینکه، وام فوری یک روزه بدون نیاز به ضامن ارائه می‌شود و در این بین ممکن است از چک، سفته یا دیگر انواع تضمین‌ها استفاده شود.
متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند نسبت به افتتاح حساب “سپرده کوتاه مدت شایان یک” اقدام نموده و بر اساس معدل حساب ۲ تا ۶ ماهه خود از این تسهیلات با دوره بازپرداخت از ۱ تا ۳ سال با نرخ های سود ۱۴، ۱۸ و ۲۳ درصد بهره مند شوند.
وام مسکن ایثارگران، وامی است که به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود. از شرایط اصلی این وام، ایثارگر بودن متقاضی است، همچنین مبلغ این وام باتوجه به شهر محل زندگی متقاضی بین ۳۰۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون تومان می‌باشد.
افرادی که شرایط دریافت وام 200 میلیون یا 5 میلیارد تومانی طرح پذیرنده بانک ملی را دارند باید جواز و پروانه کسب را به یکی از شعب این مجموعه ارائه بدهند. در صورتی که فردی این وام را در قالب قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، آن را با کارمزد چهار درصدی می‌گیرند. اما اگر این وام در قالب قرارداد مرابحه اعطا شود، سود آن 23 درصد خواهد بود. سقف مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها