ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

پای این خودرو به بورس باز شد + شرایط و جزییات

07 بهمن 1402
پای این خودرو به بورس باز شد + شرایط و جزییات

وانت کارا تک کابین تیپ ۴ از سوی شرکت بهمن موتور در بورس کالا به فروش می‌رسد.

عرضه خودرو در بورس می‌تواند برای شرکت تولید کننده خودرو و سرمایه گذاران مزایای زیادی داشته باشد. این عمل باعث افزایش شفافیت و قابلیت دسترسی به منابع مالی برای شرکت تولید کننده می‌شود. همچنین، با ورود به بازار بورس، این شرکت قادر خواهد بود سهم خود را به دیگر افراد و شرکت‌ها عرضه کرده و منابع مالی لازم برای توسعه و گسترش فعالیت‌های خود را به دست آورد. از دیدگاه سرمایه گذاران نیز، عرضه خودرو در بورس می‌تواند فرصتی برای سرمایه گذاری باشد و امکان دسترسی به قطعه‌های مالی مختلف و سرمایه افزایی برای آن‌ها را فراهم سازد.

فروش وانت کارا تک کابین تیپ ۴، چهارشنبه مورخ ۱۱ بهمن ماه جاری و تا پایان همان روز در بازار بورس کالا اجرا می‌شود و ۱۰ درصد قیمت پایه به عنوان درصد پیش پرداخت در نظر گرفته شده است.

بر اساس این اطلاعیه قیمت پایه وانت کارا تک کابین در این طرح فروش ۴۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است و خودورها با مدل ۱۴۰۲ تا روز ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تحویل خریداران می‌شود. تمام موارد مرتبط با وظایف و تعهدات خریدار و فروشنده و سایر بندهای اجرایی مطابق با دستورالعمل تسویه و پایاپای معاملات بورس کالای ایران قابل اجرا است و جزئیات این قوانین در سامانه سجام در دسترس است.

بر اساس قواعد حاکم بر بورس کالا پرداخت هزینه‌های مربوط به مالیات و ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های مرتبط، مطابق مندرجات ستون توضیحات اطلاعیه عرضه حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس کالا توسط خریدار الزامی بوده و در صورت تغییر هریک از موارد در زمان صدور حواله، خریدار موظف به پرداخت مابه‌ التفاوت مبالغ است.

وانت کارا تک کابین مجهز به پیشرانه ۲ لیتری با سطح آلایندگی یورو ۵ امکان تحمل وزن باری معادل ۱۰۰۰ کیلوگرم را فراهم می‌کند. این وانت مجهز قفل مرکزی با ریموت کنترل و همینطور مجهز به سیستم ضد سرقت ( ایموبلایزر ) و همچنین کارا تک کابین با ظرفیت ۲ سرنشین گزینه‌ای مناسب برای حمل کالا در محیط‌های کارگاهی و شهری است. همچنین بهمن موتور، سیستم ترمز ABS + EBD و ترمز جلو دیسکی در کنار ترمزهای عقب کاسه‌ای ایمنی این خودرو را ارتقاء داده است.

اخبار مرتبط
متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ با مراجعه به وبسایت فروش شرکت نبست به تکمیل فرایند ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.
همچنین در این طرح، اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی‌زنگاری هم جزو رنگ‌بندی کی‌ام‌سی X5 در طرح شرایط فروش نیمه دوم اردیبهشت 1403 کرمان موتور هستند.
مدیرکل مسکن و تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص سقف قیمت خودروهای وارداتی گفت: واردات خودرو برای افراد عادی تا ۲۰ هزار یورو است اما جانبازان ۷۰ درصد ویژه، تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد غیرویژه تا ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.
لیست قیمت جدید انواع کامیون و کامیون کشنده توسط نمایشگاه داران کامیون شهر تهران امروز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 منتشر شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها