جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

تکذیب خبر «قطع روابط اقتصادی چین با ایران» به نقل از نماینده مجلس

24 خرداد 1401
تکذیب خبر «قطع روابط اقتصادی چین با ایران» به نقل از نماینده مجلس

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو مصاحبه جناب آقای کریمی قدوسی، نماینده مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته  با یکی از خبرگزاری های داخلی که عنوان کرده اند «آقای سیف، رییس کل بانک مرکزی اخیراً سفری برای گشایش همکاری های پولی و بانکی به چین داشته و در آنجا چینی ها به او اعلام کرده اند که تا پایان سال ۲۰۱۷ یعنی حدود یک ماه دیگر روابط اقتصادی ما با شما تقریباً قطع می شود» به اطلاع می رساند: چنین امری مطلقاً صحت نداشته و کذب محض است.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نشر اینگونه مطالب کذب و نادرست را خلاف مصالح ملی و موجب اخلال در روابط پولی و مالی کشور می داند و مراتب تاسف خود را از عدم پایبندی ایشان به موازین شرعی و اخلاقی، اعلام می کند.

گفتنی است، معاون کنفرانس مشورتی سیاسی خلق چین و هیات همراه عصر امروز دوازدهم آذر در دیدار رییس کل بانک مرکزی کشورمان، بر گسترش روابط بانکی، اقتصادی و تجاری و رفع موانع پیش رو تأکید کرد.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات