چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

بانک سینا به جای سر رسید ۲۵ دستگاه آمبولانس اهدا می کند

24 خرداد 1401
بانک سینا  به جای سر رسید ۲۵ دستگاه آمبولانس اهدا می کند

این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به بهبود وضعیت خدمات بهداشتی مناطق کمتر توسعه یافته کشور، از محل عدم چاپ تقویم و سررسید و حذف تبلیغات محیطی، تعداد 25 دستگاه آمبولانس خریداری و به مناطق کمتر توسعه یافته کشور اهدا می کند.
پیشتر نیز این بانک از محل کمک همکارانخیر و نوعدوست خود نسبت به ایجاد یک باب مدرسه در منطقه قلعه گنج کرمان و اهدای دو دستگاه آمبولانس جهت این منطقه و همچنین منطقه راز و جرگلان در خراسان شمالی اقدام کرده بود.
بانک سینا همچنین با امضای تفاهم نامه با استانداری های کشور، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی، اعطای تسهیلات به طرح های اشتغالزا در مناطق کمتر توسعه یافته را در دستور کار قرار داده است.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: