یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

متلاشی شدن باند تولید سکه‌ تقلبی و اسکناس‌

24 خرداد 1401
متلاشی شدن باند تولید سکه‌ تقلبی و اسکناس‌

به گزارش بانک اول یکی از متهمین این پرونده، کارمند یکی از بانک‌های شعب کشور بوده که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، اقدام به تحویل دسته چک‌های خام مربوط به اشخاص و شرکت‌های دولتی به اعضای باند کرده و از آن در سطح بازار استفاده می‌کردند.
🔹اعضای این باند با تهیه اسکناس‌های جعلی و جاگذاری آنها در دستگاه ATM، قصد توزیع آنها در سطح بازار کشور را داشتند.
🔹نفر اصلی این باند با شبکه‌سازی و جذب افراد از شهرهای تبریز، ارومیه، زنجان، تالش و کرج اقدام به فروش سکه‌های تقلبی در سطح بازار طلا و سکه کشور می‌کرد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات