ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

روز کابوس کارکنان بانک ها!

24 خرداد 1401
روز کابوس کارکنان بانک ها!

 به گزارش بانک اول بر اساس تقویم رسمی کشور امسال سال کبیسه بوده و سی ام اسفند ماه نیز جزو روزهای کاری محسوب می شود.

بانک ها و موسسات مالی و اعتباری همه ساله بیست و هشتم اسفندماه حساب‌های خود را بسته و عملیات پایان سال را انجام می‌دهند.
معمولاً انجام عملیات پایان سال در بانکها و موسسات مالی و اعتباری چندین ساعت زمان می‌برد و در برخی بانک ها و موسسات تا بیست و نهم اسفند ماه نیز عملیات بستن پایان سال تداوم پیدا می‌کند. اما امسال با سالهای قبل فرق بسیاری دارد و کارکنان بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری احتمالاً باید سال تحویل را در داخل شعبه باشند.
هم اکنون در تقویم رسمی کشور روز سی اماسفند ماه به عنوان آخرین روز کاری شناخته میشود  و این روز تعطیل رسمی نیست.
همچنین لحظه سال تحویل نیز ظهر روز سی ام اسفند ماه خواهد بود. با این وضعیت در صورتی که هیات دولت روز سی ام اسفند ماه را تعطیل رسمی اعلام نکند کارکنان بانکها و موسسات مالی و اعتباری لحظه سال تحویل را باید در داخل بانک باشند و حسابهای سال مالی ۹۵ را ببندند.
به نوشته اخبار بانک، خوب است بانک مرکزی هر چه زودتر در این خصوص اعلام موضع کند تا برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها