شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

افزایش پرتفوی بورسی ونفت

24 خرداد 1401
افزایش پرتفوی بورسی ونفت

به گزارش بانک اول شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ سود هرسهم را ۳۲۳ریال اعلام کرد.

این شرکت در دوره مورد گزارش سود عملیاتی را ۵۴۰میلیارد ریال، سود خالص را ۵۳۲میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲هزار و ۴۷۵میلیارد ریال منتشر کرد.

 

«ونفت» در صورت وضعیت سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد یک هزار و ۴۳۱میلیارد و ۶۵۹میلیون ریالی پرتفوی خود خبر داد که بهای تمام شده آن با رشد ۶۸۱میلیارد و ۶۴۱میلیون ریالی به یک هزار و ۷۳میلیارد ریال رسید و ارزش بازار آن را با افزایش یک هزار و ۸۵۳میلیارد ریالی به ۲هزار و ۵۰۵میلیارد ریال بالغ شد.

سرمایه گذاری صنعت نفت در این دوره کل مبلغ واگذاری خود را یک هزار و ۲۵میلیارد ریال اعلام کرد که سود این واگذاری ها به ۵۹۸میلیاردو ۹۹۰میلیون ریال رسید. از سوی دیگر کل مبلغ بهای تمام شده سهام خریداری شده که در بورس پذیرفته شده اند به یک هزار و ۹۴میلیارد ریال بالغ شده است.

در این گزارش، حسابرس و بازرس قانونی شرکت اعلام کرده است که نتیجه عملیات در شرکت‌های فرعی جوی گستر و شیمیایی نفت گستر در دوره مورد گزارش، همچون سال‌های قبل منجر به زیان شده و شرکت‌های یادشده مشمول مفاد ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت  هستند. لذا تداوم فعالیت شرکت‌های مذکور منوط‌به نتیجه‌بخش بودن اقدامات مدیریت آنها جهت خروج از زیاندهی و دستیابی به فعالیت‌های سودآور است.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات