ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

ثامن عضو شتاب می شود

24 خرداد 1401
ثامن عضو شتاب می شود

 به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ولی الله سیف با تاکید بر اینکه ثامن با ثامن الحجج به طور کامل متفاوت است، گفت: ثامن الائمه پس از الزام بانک مرکزی مبنی بر استفاده نکردن از اسماء متبرکه به ثامن تغییر نام داد اسم خود را اصلاح کرده است و ثامن از نظر ما مشکل خاصی ندارد و در حال بررسی و تصمیم گیری در خصوص تجمیع موسسه ثامن، مهر اقتصاد و کوثر هستیم که با هم به فعالیت کنند و این تصمیم در حال شکل گیری است.
 ثامن عضو شتاب می شود
وی با بیان اینکه ثامن عضو شتاب می شود، افزود: بر اساس بررسی های ما هیچگونه تزلزلی هم ندارد و دارایی و بدهی های ثامن وضعیت متعادلی دارد و ثامن مشکلی ندارد.
رییس کل بانک مرکزی یادآور شد: این حجم تقاضای نقدینگی برای هر مجموعه ای در بازار پول بروز مشکل می کرد و زمانی که مردم هجوم بیاورند نقدینگی در شعبه وجود ندارد و نباید متبادر شود که بانک مشکل دارد.
از نظر بانک‌مرکزی ثامن مشکلی ندارد و این موسسات با موسسات غیر مجاز تفاوت دارند.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
جواد سپهری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

لطفآ نفرماییدنقدینگی،همه که پول نقدنمیخان،چراحسابهای ثامن نزدبانکهای دیگه خالیه؟اعتباری که مردم به حسابها شون نزدثامن سپردن کجاست؟اگرمشکلی ندارن چراپس نمیدن؟

Ali Ali
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بهتراست رییس بانک مرکزی اطلاع رسانی وامنیت خاطربه مردم بدهد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات